Jūsų pirkinių krepšelyje nėra prekių.

Club5

„Top Shop“ istorija

1996-ųjų birželio 6 d. rytas. Daugeliui – eilinė darbo diena.

Tačiau saujelei tuometinių „Studio Moderna“ darbuotojų tai buvo visus lūkesčius viršijusios istorijos pradžia, kuri išsirutuliojo į vieną iš sėkmingiausių tiesioginio marketingo istorijų pasaulyje. Istorija prasidėjo nuo trijų 2 minučių trukmės reklamų komercinėje Slovėnijos televizijoje „Pop TV“ ir skelbimo vietiniame laikraštyje su „Contour“ pagalve.

Bėgant metams, tapome žinomi pardavėjai, siūlantys ne tik išskirtines prekes geresniam gyvenimui, bet ir įvairius keistus ir smagius produktus, radusius vietą daugybės rytų Europos gyventojų namuose. Kai kurie gaminiai vis dar yra pagrindinė pokalbio tema, kai kalba pakrypsta apie teleparduotuves...

Ar prisimenate juos?

  • „Dry Cooker“ keptuvė

  • Grojantis kalėdinis vainikas

  • „Boogy Fish“ žuvis

  • Laikrodis su paukščių melodijomis

  • „Power Juicer“ sulčiaspaudė

  • „H20“ valymo prietaisas

Pasiūlydami novatoriškas, pažangiausias prekes, mes sukūrėme geresnio, sveikesnio gyvenimo būdo madas:

  • Mūsų „Dry Cooker“ keptuvė padėjo besilaikantiems specialių dietų, paskatino ir kitus mėgautis sveikesniu maistu, turinčiu mažiau riebalų, bet sodresnį skonį.
  • Mūsų „Power Juice“ smarkiai išpopuliarino įprotį gerti natūralias, šviežiai spaustas sultis, kadangi su šia sulčiaspaude tapo žymiai lengviau tai padaryti.
  • Mūsų „H2O“ valymo prietaisas įtikino žmones visoje Europoje, kad valymui nebūtina naudoti cheminių priemonių ir išmokė, kad garais galima valyti veiksmingai bei nekenkiant aplinkai.

Bet tai buvo tik pradžia.

Virš 1000 produktų – virš milijono istorijų

Kiekvienais metais stengėmės jums per televizorių pristatyti dar labiau stulbinančius produktus.

Didžiuodamiesi skelbiame, kad mūsų dėka jūsų namuose atsidūrė per 1000 skirtingų produktų, o mes tapome viena iš 5 didžiausių daugiakanalių tiesioginių pardavimų kompanijų visame pasaulyje.

Šiandien „Top Shop“ yra plačiai pripažintas prekinis ženklas, išgarsėjęs TV reklamomis ir išskirtinėmis prekėmis, kokių neįsigysite niekur kitur.

„Top Shop“ šiandien ir „Top Shop“ ateityje

Mūsų vizija – tapti pasaulinės klasės mažmeniniais prekybininkais, galinčiais pasiūlyti milijonams savo klientų patį geriausią ir jiems pritaikytą apsipirkimo sistemą, kokią tik įmanoma rasti, kad ir kokį pirkimo būdą jie pasirinktų.

Mūsų svarbiausias tikslas – daryti gerus dalykus lengvai prieinamus didesniam žmonių ratui. Su šiuo tikslu mes keliamės rytais, ir su šiuo tikslu dirbame jau beveik 20 metų.

Tikimės, kad liksite su mumis ir leisite į jūsų gyvenimus įnešti daugiau džiaugsmo.

Nuoširdžiai jūsų „Top Shop“ komanda